[silindi] ilk gebelik için cok erken zaten ben ilk oğluma 46 kılo ile hamıle kaldım 18 19 hafta gibi cok az cıkmıştı ikinci oğluma da 46 kılo ile hamıle kaldım 14 ten itibaren belli olamaya başladı 17+5 olduk su an özellikle ilk gebelikse ve biraz kılo varsa eger iç karın da genişse cok belli olmuyor ya da gec cıkabiliyor benim zayıf olmama ve iç karnım dar olmasına rağmen ilk gebelikte 18. Hafta 19. Hafta gibi belli olmaya başlamıştı 🥰