Eceyilmazm Merhaba… 2,940 kilo doğum yaptım 22 ocakta. bugün kontrol vardı fazla kilo vermiş 2,700 olmuş. 40 45 dakika boyunca emiyor ama ek mama verdiler. Böyle olan var mı haftaya tekrar çağırdı inşallah düzene girer 😔😔
Busbus58 Eceyilmazm bence gayet normalki ödemi gitmiş bebeğinizin o yüzden vermiş gibi duruyor . Bol bol emzirin alır inşallah kilo. Strese girerseniz bebeğinizede o şekilde yansır
Tgckls Eceyilmazm Benım bebek 3350 doğdu 5 gun sonra kontrole gittik 3 kıloya düşmüş doktor normal dedı kılo kaybının olmasını zaten doğdukların da şiş oluyorlar falan bence endise etmeyin bol bol emzırın zaten 15. Gün falan tekrar kontrolu olması lazım o zaman doğduğu kıloya ulaşmış mı dıye bakıyorlar bana verdıklerı kağıtta öyle yazıyor
Busbushatun Eceyilmazm canım sutun yetersız gelıyor demekkı mama ver bazende emıyordur ama hemen kılo aldırmıuor olabılır sut bazı sut cok yaglı olur derler bu bı sorun degıl ama kılo vermemesı gerek sen doktor kac ogun dedıyse mama takvıyesı yap canm topalar, bu arada bebegın kılo almasını dogum kılosundan hesaplarlar cıkan odem olark degerlendırılmıyor ama bunu 1 ay snra hesaplıyorlar. Ayrıca bebegın 40 45 dk emmesı normal degıl canm cok kucuk henuz 10 dksında ıcıyor zaten 40-45 dk memede tutma sutun zamanla azalır 5-10 dk emzır cek kanallar dolsun guzelce🌸