Zeze2454 Kızlar biz 8 aylık evliyiz son 4 aydır çocuk istiyoruz özellikle eşim çok istiyor gözümün içine bakıyor ona güzel bir haber veriyim diye ama bir türlü nasip olmadı bu ay ovulasyon kullandım yine olmadı adetim bitikten sonra tekrar ovulasyon kullanacağım bunun yanında lütfen faydalı gördüğünüz yada tavsiye edebileceğiniz hamile kalma yöntemlerini yazabilir misin🙏🏻
afrasil Zeze2454 2 3 ay falan daha dene , Eşinle birlikte hastaneye gitmelisin 👍 eşin sperm tahlili vermeli sende vajinal muayene , hormon tahlili yaptırmalısın . Yumurtlama çatlama görüyorsan zaten kür falan kullanma bence . Esine keçiboynuzu pekmezi içir
ratatosk Zeze2454 daha durun 4 ay çok kısa bir zaman o ilk denemede hamile kalanların hikayelerine bakmayın onlar mucizeyi yaşıyor resmen. Dr a gidip tahlil yaptırmanız da gerekir ama dr lar bile 1 sene dolmadan test yapmıyorlar hele yaşınız gençse normal Bi durum. Sıkmayın canınızı stres de yapmayın bazen sadece kafada bitiyor 🤗
Polats Zeze2454 İlk bebeğime hamile kaldığımda haziranda denemeye başlamıştım ve ekimde hamile kalabilmistim kist fln hicbiseyim yoktu . Simdi ikinci bebeğime hamileyim ilk ayda oldu . İlk cocukta insan cok stres yapiyor acaba cocugum olacak mi bi sıkıntımız var mi gibi ama biraz kendinizi rahatlatın caninizi sikmayin
BirsenAy Zeze2454 doktora gidip muayene olmasın canım kendi başına ne sorun olduğunu bilemezsin. Belki hormonlarım da sorun vardır yada belki hiç bisey yoktur ama daha zamani vardır. Çok erken daha zaten 4 ay olmuş sabirli ol tatlım ve ilk muayeneni ol
Zeze2454 afrasil yumutlamam 2 gün sürüyor adetlerimde çok düzenlidir aşimde çok önceden varikosel varmış ama ameliyat olmuş tekrarlama ihtimali var mı acaba o geliyor aklıma
Seher112 afrasil biz 5 yıllık evliyiz eşim istemedi bebek en son artık 4.5 yıl sonra ikna ettim ve ovülasyon testi ile o ay hamile kaldım ama tabi ovülasyon testi ile yumurtlama öncesi yumurtlama ve yumurtlama sonrası ilişki oldu ama ben hemen kalkmadım ayağa hemen duşa girmedim hatta belime sıcak su torbası da koydum ve o ay hamile kaldım çok şükür oğlumuz olacak İnşaAllah
AybukeA Zeze2454 denemeye başlamadan gitmelisiniz doktora, ozellikle annenin tahlilleri onemli, tedavi olmanız gereken bir durum varsa gebelik öncesi yapılmalı. Gebe kaldıktan sonra sıkıntılı olur.
NebahatBoncuk Zeze2454 canim instagramda birgebeningünlüğü diye sayfa var. Orda ovulasyon testi cok dogru sonuclar veriolar bide ordaki testleri dene
Zeze2454 ratatosk takmamaya çalışıyorum ama bu sefer etraftan hala düşünmüyor musunuz neden yok olsun artık gibi şeyler duydukça iyice strese giriyorum sanki hiç çocuk sahibi olamayacakmış gibi bile hissediyorum bazen
afrasil Zeze2454 evet tekrarlama ihtimali var . Bide varikosel yoksa bile sperm başka sebeplerden de düşebilir isinizi garantiye alin bence çok zor birsey degil versin kafanz rahat olsun . Benimde esimde ameliyat oldu degerler düzeldi bekliyoruz bakalım
Canan123 Zeze2454 benim eşimde varikosel ameliyatı oldu ama istenen şekilde düzelme olmadı. Eşiniz ameliyattan sonra da sperm testleri yaptırmış mı
Zeze2454 Polats ne güzel maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah yavrunuzu bizlere de dua edin. İster istemez stres oluyor insan ama bu ay kafamı rahatlatmaya çalışacağım
Zeze2454 BirsenAy bir süre daha bekleyip gideceğiz doktora inşallah o zamana kadar olur da gerek kalmaz 🙏🏻
ratatosk Zeze2454 etrafa kulak tıkayın etrafın ağzını da güzelce tıkayın soranlara daha yeni evliyim hele 1 sene geçsin sonra düşünücez diyip geçiştirin. Düşünüyoruz kısmet bakalım dediğiniz andan itibaren insanlar sorgulayıp moral bozmaya başlıyorlar.
morusevenanne Zeze2454 yaa onu okumuşundan cahiline herkes yapıyor bana da daha yapma diyorlardı sanki sonra kendileri bakcak cocuguma. Sinir oluyorum bu insanlara
Zeze2454 afrasil keçiboynuzu pekmezi felan kullanıyor eşim bunu düşünerek bakalım önümüzdeki bir kaç ay da olmazsa gideceğiz doktora sizinde inşallah gönlünüzce olur🙏🏻
Zeze2454 ratatosk aynen dediğiniz gibi yoksa bunların olmuyor mu felan diye düşünmeye başladılar bile oysa biz hiç yansıtmamaya çalışıyoruz moral bozmaktan başka hiçbir işe yaramıyorlar
Polats Zeze2454 Saolun Allah isteyen ve hakeden herkese nasip etsin inşallah siz rahat olun hallolur insallah
1DenizKizii Eger Hormon tahlilleriniz ve eşinizin Spermiogramı normal cıkar ise yanı degerlerde sorun yoksa saglıklı yetişkinlerde bile 2 seneye kadar sürebılıyor hamile kalabılme durumu 2 seneden sonra detaylı muayne yapılır . ve en önemlısı kendınızı kesinlikle stres yapmayın hatda mümkün oldugunda bu konuyu düsünmeyın bıle mecburi hissederek degil keyfinize göre ilişkide bulunun . Daha cabuk sonuç göreceksiniz ☺️
Zeze2454 1DenizKizii bunu nasıl yapabilirim bilmiyorum kafamı nasıl dağıtabilirim bu ay farklı şeylere yönelip düşünmemeye çalışıcam bir kaç aya kadar da olmazsa doktora gidip muayene oluruz
Begumunannesi Zeze2454 canım çocuk olsun stresi yaparsanız çocuk piskolojikmen olmaz kafanızı rahatlatın öncelikle bende ovulasyon testiyle denedim benmde ilki tutmamıs tı çok şükür ki 2. Si tuttu. Eğer 2. Side tutmassa kadın doğum doktoruna bi gözükün 🥰 insallah rabbim sanada yasatır o duyguyu🤲🤲
Burcuckmk Zeze2454 gün aşırı iliskiye girmeye çalış özellikle sabaha karşı erkekler dinlenmiş olduğundan sperm kalitesi yuksek oluyormus erken saatlerde iliskiye girmeye çalış ve ilişkiden sonra yerinden kalkmadan 15 20 dk ayaklarını dik canım allah nasip etmeden hic biseye sahip olamayiz unutma dua et sürekli allahtan iste
Zeze2454 Burcuckmk Kesinlikle Rabbim istemedikçe biz ne yapsak boş elimizden geleni yapıp Rabbime emanet edeceğiz. Aslında 15-20 dk kalkmıyorum bende ama işte olmadı sabaha karşı daha iyi olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim 🙏🏻
Sumc Zeze2454 canım doktora gitmelisin bebek istiyoruz kontrole geldim dediğinde her şeyine bakıyorlar zaten. Kan tahlili yaptır belki eksik vitaminlerin vardır. Hamile kaldıktan sonra tedavisi daha zor olacaktır. Yada hamile kalmana yardımcı bir şeyin eksiktir
Zeze2454 Sumc Doktora gitmek için bir kaç ay daha bekleyeceğiz inşallah bir sıkıntı yoktur o zamana kadar olur🙏🏻
Deletedmom15262 Zeze2454 kürler hormonlara bakılmadan kullanılmamalı tahlil test olmadan başkasına iyi gelen size iyi gelmeyebilir şimdi incir kürü yap derlerse yapıcak mısın? prolaktin bilmeden yaparsan fayda değil zarar görürsün o yüzden önce tahlil ve eşininde sperm tahlili vermesi lazım ve hsg sonrasında insallah rast gider gönlünce olsun hersey💓🌹🤲🏻
Zeze2454 Deletedmom15262 tabikide takviye olarak verilen önerileri araştırmadan yada doktora görünmeden hemen uygulamam ama ben zaten ilişki sırasında yada sonrasında yapılabilecek tavsiyeleri sormuştum sadece keçiboynuzu pekmezi kullanıyor eşim onun dışında doktora gitmeden herhangi birşey kullanmayı düşünmüyoruz. Teşekkür ederim 🙏🏻