afrasil İnternet’ten çok araştırdım luf sendromu diye.bişey varmış bende korktum ya buysa diye 3 buçuk yıldr sebepsiz infertilite bugün kontrole çağırdı çatlayıp çatlamadığına bakmak için sekreter kontrol günün geçmiş tekrar ücret vermem gerektiğini söyledi durumumda pek iyi olmadığı için kararsız kaldım acaba bakması gereklimi diye intertten bakıncada luf sendromunu gördüm