Radyoloji bölümlerinde röntgen ışını yayan cihazları kurşun duvarları olan odalarda bulundururlar ki dışarıya röntgen ışını kaçmasın. Siz çok yakınında bile otursanız çok çok küçük bir doz alırsınız ki zaten çok oturmamışsınız, oturduğunuz yerde röntgen ışını yayan cihaz olup olmadığını da bilmiyorsunuz. Ki ben radyoloji çalışanıyım
kim bilir kaç kez geçmişimdir o koridorlardan. Evham yapmayın o nedenle 😊