Oyku4534 Kızlar merhaba doktorumdan memnun dıılim degsıtırmek ıstıyorum sızın gıttıgınız ümraniyede muayene ucreti ucuk olmayan hastane dr varsa söylersenız mutlu olurum.
aylul0 Oyku4534 Şükran Akalın’dan herkes çok memnun ben de doktor değiştirip bugün ilk defa ona gidicem, onu araştırabilirsin. Muayene ücreti 150₺, aynı klinikte Kadriye Şener ve Yasemin Çakar Kement de var onlarda da çok memnunlar, muayene ücretleri aynı.
Mervenzeee Oyku4534 hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba ? şuan fiyatlar nasıl bilmiyorum ama maalesef özel hastaneler hep yüksek fiyatlar bu malum ..ben ilk doğumumu hisar Çamlıca’da yaptım ¾ bine çıkmıştık tabi bundan 3 yıl önce
Bsmlh Oyku4534 devlettekilerin hepsi asistana döndü ve ilgi alaka özveri yok ama ben muayenehane gidiyorum doç dr yasemın Çekmez netten bakabılırsınız
aylul0 Oyku4534 üç doktorun beraber açtığı bir klinik, hastane değil. Evagyn Klinik adı, Ümraniye İgdaş’ın orada.
aylul0 Oyku4534 bugün gittim Şükran hanıma gerçekten mükemmel bir doktor, sanki yıllardır onun hastasıyım gibi karşıladı beni ilk kez gitmeme rağmen, uzun uzun baktı ultrasonda, sohbet etti şakalaştı. Mutlaka gitmelisiniz 🥰
blue5 aylul0 merhaba size birsey danisacagim eva klinige gidiyorsunuz sanirim. Muaeyene kontrol araligi 10 gunmus siz muayeneye gittikten sonra tekrar kontrole gittiniz mi hic? Merak ettigim doktor cagirmadan tekrar gidebilir miyiz acaba?
aylul0 blue5 ben cinsiyeti söylediğinde kesin demi sonradan yanılma olmaz dediğimde bana doktor haftaya tekrar gel istersen demişti. Gün aralığı söylemedi yani. Ben tekrar gitmedim ama bir ay olmadan yine gideceğim, uzun yol gideceğim onun öncesinde bir bebeğimi görmek istiyorum her şey yolunda mı diye. Gidersen doktor niye geldin demez bence öyle biri değil. 10 gün içinde gidince ücretsiz falan mı oluyormuş muayene acaba?
aylul0 blue5 sanırım zaten her yerde öyle. Şükran hanımdan önce ben başka doktora gidiyordum orda da öyleydi.