Yglzr Kızlar iki aylık hamileyim kahverengi akıntım oldu sol tarafımda da hafif ağrı var nedenini bilen var mı düşük tehlikesi mi 😥
ratatosk Yglzr Dr a gitmelisiniz tehlikeli olabilir de olmayabilir de. Önlem amaçlı iğne ilaç başlatırlar
Busra34ybg Yglzr valla canım bende yaşadım doktorumu aradım ve acil gelmemi söyledi gittim iğne yapıldı ve yatıp dinleneceksin dedi malesef düşük tehlikesi olabiliyor o yüzden hiç bekleme ve doktora git direk
ratatosk Yglzr hamilelikte her kanama riskli görülür Dr kontrol edip de normal demedikçe vakit kaybetmeyin burda acile gidin stres yapıp üzülmeyin hepimizin başından benzer şeyler geçti 10 gün iğne yedim ben kahverengi leke yüzünden.
merveklyc Yglzr Benim 5. 6. haftalarda oldu düşük tehlikem vardı 13. haftayı bitircez nerdeyse iğne ve fitil kullandım bişey olmadı çok şükür aman ihmal etmeyin birşey olmaz inşallah 🙏
Nermin_Medis Yglzr hayır düşük tehlikesi demedi benimki daha 6 haftalık sadece ilaç yazdı ağır kaldırma dedi uzan istrahat et falan
Carlife512 Benimde olmuştu doktorum kese dısında kanaman var dedi progestan kullandım kullanır kullanmaz geçti doktor sana daha iyi bilgi verir ama kendini korkutma inşallah kötü bişey değildir🙏🏻
Yglzr Busra34ybg bana da bir hafta arayla iki iğne ve progestan hap verdi bugün inşallah iyi gelir 🙏🏻