Miyok Ben de 24 haftalığım . Dün doktor raporuyla verdim dilekçemi. Şu süreçte okul açılırsa kendimi ve bebeğimi riske atmak istemiyorum. Ekders olmayıversin. Zaten mayıs ayı doğum. 32 de çalışır raporu alsak bile aktaramayacağız.
basakhanim Ben 24. Hafta raporumu okul idaresine sunduğum halde canlı ders vermeye devam ettiler. Bana tercih hakkı bırakmadılar. Hak hukuk yok anlaşılan.
Ayssun basakhanim hocam bu süreçte bazı mem ler zorunlu kılıyor nasıl olsa uzaktan eğitim olduğu için izni kabul etmiyorlar
biranneden1 ssnnmmm ama şu an ilinci dönem açılıp açılmayacağı belli değil ben 6’lara giriyorum . Şimdi haber versem ücretli başlatırlar ve ben ek ders alamam . 🤷🏼♀️
ssnnmmm biranneden1 24.haftada idari izne ayrıldım ben canlı derslerim devam ediyordu ek ders alıyordum okullar açılsa bile canlı dersler devam eder diye düşünüyorum ona göre program hazırlarlar
Ogretmenanne35 Benim de doğumum 3 Ağustos görünüyor. 37 ye kadar çalışırsam 3 hafta aktarabiliyorum . Temmuz ve Ağustos tatil olduğu için zaten aktaramıyprmuşum doğru mu acaba ? Yani 1 Temmuz’a kadar olan hakkımı mı aktarabilirim sadece ?
momteacher Ogretmenanne35 evet fiilen çalıştığımız süreyi aktarabiliyoruz, benimde yarıyıl tatilinden dolayı yandı bi kısmı sağlık olsun
momteacher Sinem_469 37den sonra mecburi ayrılıyoruz izne, 32den sonra çalışabilir alıp derse devam edip ek ders alınabiliyor biranneden1
Asya_2402 biranneden1 24-32 haftalar arası idari izinli olduğunuz için normal şartlarda ek ders alabilirsiniz fakat yerinize ücretli öğretmen görevlendirilse alamazsınız.Ben idareci olarak görev yapıyorum bu sebeple 24. Haftada ek dersimi almaya devam ederek izne ayrılabiliyormuşum.
Asya_2402 Gul_mom Ben 24’ten sonra izne ayrılmak istemediğimi belirttim fakat bana da milli eğitimden zorunlu olduğu söylendi.
Gul_mom Asya_2402 hocam bildirmek zorundaymısız zaten ama hocalarımın da dediği gibi uzaktan eğitim süreci olduğu için devam edip ek dersleri yatan öğretmenlerimiz de var
didem1234 Gul_mom Uzaktan eğitimde ders veriyorsa ek dersini alır tabii. Ama izne ayrılırsanız alamazsınız.
didem1234 biranneden1 Yüz yüze ne zaman açılacağı da belli değil ki. Diyelim ki 15 Şubat’ta açılmadı, bir süre canlı ders verdik evde. Sonra pat diye açarlarsa hemen pat diye izne ayrılabilecek miyiz? Yerimize hemen birini bulabilecekler mi? Sıkıntı olmasın?
Ayssun didem1234 2. Dönem başladığında zaten 35. haftada olacağım iki hafta eğer uzaktan eğitim olursa devam edeceğim yoksa ayrılırım