Aranızda çalışan hamileler var mı? Ben beslenme konusunda zorlanıyorum. Sabah erken işe gidiyorum yumurta o saatte yersem kusuyorum o yüzden yiyemiyorum sonra da okulda öğlen yemeği yiyorum diye yumurta yiyemiyorum. Kafam çok karışık siz neler yapıyorsunuz? Bana önerisi olan var mı?