31+3’ten herkese merhaba anneler 😻 tüm hamilelerin aklındaki o en önemli sorular ; acaba çatlağım olacak mi ?hangi kremi kullansam? hangi yağı sürsem ?genetik mi degil mi ? benim de sürekli aklımdaydı tatbiki🙈 hamileliğim boyunca toplam 5 kilo aldım. Ve ilk aylarımdan beri o meşhur marka Lierac kremi kullandım. Ayrıca çok su tüketiyordum zaten vücudun nemsiz kalması biraz imkansızı. Kremi her gün masaj yaparak çatlama ihtimali olan tüm bölgelere uyguluyordum. Fakat dün sabah kalktığımda göbeğimin tam asagısında ufacık dalga halinde bir kırmızılık gördüm🤧 yani demem o ki hanımlar eğer çatlayası varsa ne yapsan ne etsen de o oluyormus 🙈 nasip artık kızımın hatırası dedim😍 ama yine pes etmeyip kullanmaya devam edeceğim yolum uzun belki oluşacak yeni çatlaklara engel olurum 🤪😻