NilayRuya ben toplam 25 kilo aldım 20. Kg den sonra doktorumun tavrı değişti kontrole gidip tartıya çıkmak istemiyordum😔 kendimi çok strese soktum stres daha da aciktirdi😂😂 ama doğum sonrası gitti o kilolarin hepsi 🤷🏻♀️ boşuna uzmusum kendimi eğer gebelikte şeker yoksa çok daha sıkıntı değil bence kilo almak tabi herkesin bünyesi farklıdır