Merhaba kızlar,
Özel bir şirkette çalışıyorum şu an planım 32. Haftamda ÇALIŞABİLİR almak zaten hamileliğimin başından beri evden çalışıyorum. Sanırım max çalışabilir raporunu 37 ye kadar uzatabiliyorsun 37. Haftaya kadar uzattıktan ve izne ayrıldıktan sonra maaşınızda kesinti oluyor mu ? Sadece sgk dan mı ödeme alabiliyoruz?