Nilgnlkebay Merhaba canlar ben 7. Haftadayım gebelik kesem göründü bebek görünmedi böyle olan var mı çok üzülüyorum
bgm96 Nilgnlkebay Bende 7.haftada görmeye gidicektim ama bende korkuyrm gözükmesse strese gitmesem biraz daha gecmigitsem diye dusunuyorum benm 5 haftalikken kesem gozukmustu, bebegini görürsn insallah sende hemen umitsizlige kapilma gec dollenme olabilir
Nilgnlkebay Esesli peki doktor size de ağır iş yasak çok özür dileyerek soruyorum eşle ilişki yasak gibi şeyler söyledi mi bi de bazen kese boş olabiliyor felan dedi benm şarteller iyice gitti
Esesli Nilgnlkebay demedi ama ben Zaten ağır iş yapmamaya çalıştım ilişkide ara verdik biz bi süre. Bana hala gir girme diyen bi doktor olmadı. Suan 22+2yim
Cmnkubi Stres yapma bence zaten geç döllenme vs olayları da Oluyo ya bende de oldu ama kanda çıktı falan bi sorun olmadı şükür 🙏🏻
Nilgnlkebay Cmnkubi normalde yapmam da kayınvalidem hassas önceki haftalarda ATV ye felan binmiştim ama gayet dikkatli bi şekilde ondan oldu felan deyince stres yaptım
Nilgnlkebay Esesli ne mutlu size rabbim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inş teşekkür ederim 😊
Rana38 Sakın stres yapmayın bende gec dollenme den dolayi 8. Haftada gorduk bebısımi sımdı 21 haftalık
Nilgnlkebay Lunaa söylemedi ki doktor biraz tuhaftı doktorum özeller daha vahimmiş yaşadığım şehirde malesef
Sibelselim Nilgnlkebay Devlet hastanesinde banada hemen bos gebelik dediker hemen ozele gittim gorundu. Devletin ultrason cihazi cok iyi olmuyor bazen. Sıkıntı yapma görünür daha erken.