sherlock_anne akay123 insan suresi 25. Ayette Veżkuri-sme rabbike bukraten ve asîlâ şeklinde geçiyor Bukraten sabah, esilan akşam demek. Esila ismi tamamen sabah akşam rabbinin adını an değilde sadece “akşam” anlamına geliyor o ayette. başka anlamı varmıdır bilmem. fakat söylenişi güzel bir isim
Azrabetulunannesi akay123 canım her ismi koymamak lazım sırf kuranda geçiyor diye arkadaşımızında yazdığı gibi esila o cümleyi değilde bir kelimeyi kapsıyor ama söylenişi hoş bir isim tabi
meryemerdemir akay123 bence doğucak yavrulara zamansız isimler altı dolu isimler koymak daha manalı olur diye düşünüyorum (sahabe hanımlar gibi) moda olan isimlerden ziyade tabikide sizin tercihiniz ama sorduğunuz için fikrimi yazmak istedim 🌸 benimde kızım olucak inşallah hala düşünüyorum bende 😅
akay123 Ates21 demii bencede hamileliktese insan süresinin okunması tavsiye ediliyor ben okudukça esila koyacağım için daha bi huzur ve mutluluk duyuyorum
akay123 sherlock_anne asila diye geçmiyor googlede hocaların okuyuşunu dinlerseniz esila diye okudukları açık ben gocayada sordum asila mı esila mı diye okunur diye esila dedi hiç bir videodada asila diye okuyanı duymadım araştırarak karar verdim bunu bende duydum ama yanlış bilgi benim için
sherlock_anne akay123 birde şöyle bir konuda var arapça elif harfi e a diyede telaffuz ediliyor. Hocanın kıraatine göre esilada diyebilir, asila da diyebilir, asile de diyebilir :) En basit haliyle muhammed isminin muhammad diyede telaffuz edilmesi gibi. İkiside aynı isim aslında. İkiside doğru :) asila esila diye okuma şekli kelimenin anlamını değiştirmez :) çünkü arapça yazılışı belli
akay123 Azrabetulunannesi isim tavsiyesine ihtiyacım var o zaman hiç içime sinen bi isim bulamadım esilada aslında tam sinmediği için sormak istedim😑
dilaradurmazz akay123 ben 33 haftalık hamileyim canım Alllahin izniyle Esila olucak hastane çıkışını falan yaptırdım çok hoşuma gitti esilamızı bekliyoruz 🙏😁
meryemerdemir akay123 inanın ismim meryem olmasa meryem koyardım 😅 biraz tuhaf ama zeynep , elif , ayşe, hafsa, ahsen, şifa, hanzade, mihrimah aklıma gelenler bunlar sizinde varsa aklınızda paylaşırsanız mutlu olurum.
akay123 meryemerdemir meryemi zeynebi elifi çok beğeniyorum bende ama eşim bunları söylediğimde sıcak bakmıyor tek başıma değil ikimizinde içine sinen bir isim olsun istiyorum gülce yi ervayoda beğeniyorum ama gülceyide buraya yaZmıştım birisi ebced hesabına göre hocasından aldığı bi kitapta gül ismi taşıyan kişilerin hayatlarının zor geçebileceğini okudupunu yazınca içim soğudu ondanda burası isim konusunda bana iyi gelmiyor 😕
akay123 sherlock_anne evet bunları biliyorum söylemek istesiğim bazı kişiler o esila değil asila dediği için sizde öyle söylediğinizi sandığım içindi yoksa anlamıyla ilgili birşey yok kurandakı okunuşuydu konu
Ssmzsh akay123 esila çok güzel isim görümcemin kızının ismi eğer olmasaydı ben o ismi çok istemiştim ☺️ Hem anlamı güzel hem kulağa hoş geliyor 😌
akay123 Ssmzsh ya herkes o kadar farklı şeyler söylüyorkıı araştırdıkça düşündükçe vazgeçiyorum hep gazla araştırmamak mı lazım bilemedim çok zor bu isim işi bulamıycam sanırım kızıma içime sinen bi isim
Azrabetulunannesi akay123 canım ben Azra betül koydum hz meryem ile hz fatmanın iki lakabı ahlaklı el değmemiş kadın demek
akay123 sherlock_anne isim konusunda hassaslaştım aslında artık karar vermek istiyorum düşündükçe beynim yoruluyor bitaz takıntılıyım hemen olcaak benim için birşey
meryemerdemir akay123 anladım canım gülce gül bi ara bende düşündüm 😅 ilk defa duyuyorum bu söylediğin şeyleri 😅
sherlock_anne akay123 birşey üstünde ne kadar çok düşünürseniz o kadar olmaz aslında. Alışveriştede hep böyle değilmiyiz. Bir kaşık almak isteriz. 5 liralık kaşık varken bir başka yere daha bakayım başka model vardır deriz. Farklı metalden yapılmıştır 20 lira derler. Üç beş kuruş fazlası olsun deriz. Bu seferde vermişken o parayı takım alayım set alayım derken. Alt tarafı alacağımız kaşığı kendimiz büyütürüzde büyütürüz. içinize esila sindiyse çokta derin anlamlarına inmeden genel tabir ile beğendiyseniz o ismi koyun :)