nur94_ 37+2yiz yarın doğum gerçekleşebilir normal doğum olcak bi aksilik çıkmazsa ama dünden beri sanki uyuz olmuşum gibi kaşınıyorum ellerim ayaklarım mahvoldum bunun doğumla alakalı bir ilgisi var mıdır ki