Nihal21 miyomun yeri çok önemli.Ben 37 haftamdayım en başından beri miyomum vardı en son 6,5 cm biri 2,5 cm diğeriydi ama bebekten ve rahimden uzak o yüzden erken doğum riski,düşük riski yapmadı bu zamana kadar çok şükür.Birkaç kere sadece şiddetli ağrılarım oldu onda da zaten serum takındım parol kullandım hafifledi onun haricinde şuan çok şükür iyiyim 🙂 Sezeryan olucam büyük ihtimalle doktorum eğer alabilirsem alıcam sezeryanda dedi.Korkma yani miyomu olup normal doğum yapan da var miyomun yeri o yüzden çok önemli