Mltmbrz Merhaba arkadaşlar geçen ay bi kimyasal gebelik geçirdim 2 ocakta kanamam başlamıştı. Bir iki gündür gebelik belirtilerim oldugu için bu sabah test yaptım bu şekilde çıktı. Eger varsa 3+3 şu an. Sizce var mı :)
glnzem Mltmbrz benim de ilk testim bu şekilde çıkmıştı 😊 2.3 gün sonra tekrarlayınca tam kırmızı çizgi olmuştu 🥰🥰🥰 hayırlısı inszallah
Mooommyy1 Benimde bu sekilde cıkmıstı , adet gunumden 1 gu once test yapmistim . Suan 7+6 hamileyim ve oncesinde benimde kimyasal gebeligim vardi 😇 Umarim test yanimaz hayirli olsu n ❤
kadriye25 Sanki fazla damlatmissiniz adetiniz geciksin öyle daha net çıkar. Yada erken gebelik testiyle