Zezz Merhabalar sol kasik ta ozellik agrilar var… enfeksiyon da kapmışım ilac kullanamiyorum bol bol su ic dediler.. sizlerde ne gibi sorunlar var…
Smanrsmsk61 Zezz Kasık bel ağrısı normal bu zamanlarda dayanılmaz bi hal alırsa o zaman doktora git enfeksiyon için daha çok başlarda olduğun için ilaçtan kaçın su iç bol bol
Di62 Zezz 9+5 hepsi var :) bol su iç iç camasırını ütüle pamuklu kullan sıkca değiş tuvalette hijjene dikkat et eşin bile girse dezenfekte et kdık agrısı normal bebiş yer yapıyor annesi
MinikMucizem23 Di62 benimde 9+5 ama eski gerginliğim yok ağrım yok bulantım azaldı gibi sende nasıl canım korkuyorum kaç gündür randevu aldım yarın doktora gideceğim ama içim huzursuz
Di62 MinikMucizem23 bulantım yok çok şükür sadece yorgun hissediyorum sinirli stresli :) kasık agrısı oluyo oda cok yürür ve ayakta kalırsam bide enfeksiyon belası işte
Zezz Di62 enfeksiyona ilac vermedi calisiyorum ve aksam bayilmis gibi uyuyorum oldugumcyerde siziyorum..asla uyumazdim oyle
Zezz 6+6 oldum bugun ama agrilarim oluyo kasiklarda bebek yerlesiyo ondan diyo.. belim cok agriyo saat 6 7 gibi deli gibi acıkıyorum
Nebos 6+5 im gebeliğimi öğrendiğimden beri şiddetli bel ve karın ağrısı yaşıyorum ara ara sol kasıkta da ağrım oluyor 3 doktor gezdim hepsi de normal gebeliğe hazırlanıyorsun dedi ama ağrım olunca ayakta durmakta güçlük çekiyorum resmen
Nebos Zezz benimde 3 haftadır kahverengi lekem oluyor progestan kullanıyorum 3 doktora gittim ayrı ayrı yerlerde hepsi de yerleşmedir dedi 2 gündür kesildi inşallah daha da gelmez bugün 6+6 olduk
Zezz Nebos pazartesi yada sali gitcem doktoru aradim korktum bebek yerlesirken olur dedi kanamaya donerse acile gel dedi cok sukur suan iyim