Brs34 ooo ben ilk gebeligimde her hafta doktordaydim ilk zamanlar kendi dokrorum ayrı bir çok dokrora daha gittim hep içimde bir korku vardı onu durduramadim bu kadar sıkı takibe rağmen kızım 35 haftalık erken doğdu şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim yine bana kalsa sürekli gidecem tutuyorum işte kendimi geçmiyor o içimdeki endişe ilk kızımda nerdeyse eve kalp atışını duyan doppler alcaktim ;)