birmelekannesi_ Kizlar 27 haftaligiz geceleri surekli kendimi sırt ustu yatarken buluyorum bi zarari varmi acaba
Busbus58 birmelekannesi_ evet bebek oksijensiz kalabiliyormuş baskıdan dolayı sanırım. Yani kısaca yasak🙅🏻♀️
Ayseguldt birmelekannesi_ baskıdan bebeğe kan akısı tam olmuyo diye biliyorum ama nasıl yatıyosunuz ya ben ilk zamandan beri sırt üstü yatınca midem karnım ağrıyo ancak yan yatıyorm
Mcakir birmelekannesi_ Doktorumun dediği bebeğe bi zararı yok. Anne bayılabilir , mide bulantısı olabilir vs anneye zararı var. Siz yinede doktorunuza danışın. Bende öyleydim o haftalarda sordum bana bunu dedi.
cipiti birmelekannesi_ bende genelde sırt ustuyken uyanip tekrar dönüyorum Dr Kaan Kocatepe yi dinlemiştim uyku esnasında dönünce birşey olmuyormuş uykuya dalarken yan yatmak yeterliymis ama yine de tedirgin oluyor insan
birmelekannesi_ Kaderimm Esosun OzgeSahin2 cipiti Mcakir Pukiyolda Ayseguldt Busbus58 herkese tesekkuler dikkat etmeye calisacagim 🌸
Lemonade Busbus58 bebek mi oksijensiz kalıyormuş 🤦🏽♀️ Rahim omurgadaki damarlara bastı yaptığından tansiyon düşmesine neden oluyor bebeğe giden kan akışında azalmaya sebep oluyormuş bu tavsiye edilmiyormuş o yüzden
Pukiyolda 39+3 haftalık hamileyim ve sürekli şırt üstü yatıyorum hiç bir sorun olmadı bugüne kadar çok şükür , uyanıyorum bi bakıyorum sırt üstü hemen dönüyorum . Korkmayın vücudumuz bizi yönlendiriyor 🥰
OzgeSahin2 birmelekannesi_ 30.haftaya kadar sorun olmuyor.Oksijensiz falan da kalmiyo bebek sirtimizdaki toplardamarlar biz sirtustu yatinca bebegin tum agirligi sirt bolgesindeki damarlara binip kan akisi yavasliyor anne de tansiyon dusmesi gibi durumlara yol aciyo coook uzun sure yatmak zararli sana gelen kan akisi yavaslayinca bebegine giden kanda yavaşlıyor.Sınır 30.Hafta sirtina yastik koy farkli bisey yap gece donmemeni sagla canim
Esosun birmelekannesi_ uykuya dalarken sağ veya sol tarafınıza yatıyor olmanız önemli gece dönersiniz zaten bunun sorumlusu olamazsınız zaten sürekli dönerek yatıyoruz o yüzden bi sakıncası yoktur diye bi açıklaması var youtubeda bi kadın doğum doktorunun ☺️ O yüzden takılma eğer takılcaksan hamileler için destekli yastıklardan al belini sırtını destekle hiç dönemezsin
Kaderimm birmelekannesi_ valla cnm ilk gebeligimde kimse sırt üstü yatma demedi bana bende kemiklerim battığı için hep sırt üstü yattim şükür hiç bişey olmadı bunda dikka etmeye çalışıyorum bebeğe kan akışı az gidiyormuş diye okudum yinede dikkat etmeye çalış tedbir bizden takdir Allhtan diye boşa dememişler Rabb’im korusun yavrularımızı🤲
Bebek-geliyor birmelekannesi_ uykuda dönerken birşey olmaz diyor doktorlar ama normalde yatılmaması lazım ben nst çektirirken yatıyorum yarım saate yakın doktorum da yat birşey olmaz demişti. Belinizin arkasına yastık koyun o zaman sırt üstü yatmanızı kendiniz engellemiş olursunuz ben öyle yapıyorum.
istanbul3434 birmelekannesi_ bebege bir zarari yok bebegin agirligi bel bolgesindeki atardamariniza baski yaptigi icin siz bayginlik gecirebilirsiniz. Bebege kan gitmez falan diyenler yanlis soyluyor. (Kaynak: Dr. Banu Ciftci’nin kitabi ve konuyla ilgili youtube videosu) Belinize yastik koyup gobek agirligini saga veya sola sallandirarak “yarim sirt ustu” yatabilirsiniz.