Ysfsltn basından beri düşük yapısal bir sey olduğunu düşünüyorum annemin de hep öyleymiş, 10-6,11-7 çıkıyor genelde. Çok da tuzlu tüketmiyorum açıkçası ödem yapıyor diye, bir de sonlara doğru bir anda artabiliyormuş o yüzden doktorum hep düşük tansiyon iyidir diyor tabi sizinki ne kadar düşük bilemiyorum, benim 2-3 haftam kaldığı için şu an yükselmemiş olmasına şükrediyorum gebelik zehirlenmesinden korkuyorum hep yükselir diye mazallah☹️