Kızlar 10+1 haftalık hamileyim doktorum progestan vermişti belimde ve kasıklarımda ağrı var diye 2 gün kullandım 3. Gün sarı-yeşil arası bi renkte akıntı geldi daha öncede kanamam olduğu zaman progestan kullanmıştım şimdi gelen akıntı su gibi birden geliyo bu arada progestanı kestim bu durum neyden kaynaklı olabilir önemli bi durum var mıdır doktorumu aradım sadece ilacı kes bi kaç gün bekle dedi