Nurr24 natural kullanan arkadaşlardan iyi olduğunu duymuştum. Bez işi birazda kullanımla denemeyle ilgili bence. Çünkü her bebeğin yapısı ,cildi vs değişik olabiliyor. Kimisinde pişik yapan sızdıran kimisinde çok memnun kalabiliyor. O yüzden daha kullanmadan sırf millet iyi dedi ve indirimde diye bez stoğu yapılmamalı diye düşünüyorum. İlk doğduğunda yetecek kadar alınıp memnun kalındığında stoklanmalı 🤗 zamanla illaki indirimler oluyor.