https://hizliresim.com/Yflae8. Nasıl sizce?
İmom yazması mi lazım acaba ..2 lide yazıyordu
???
grafik olmasi lazm canm onu hasta kayittan alman lazm orda yazıyor negatif pozitif diye
edasaribek çıktı almak lazım hastaneden ..alım atarım teşekkür ederim