kucukfindik canim valla geciremessin curumus olabilir bence git durduk yere agrimazki dis busefer apse yaparsin disini ha bide 4 6 aylari arasindaysan hamileligin yani 2ci trimiste ozaman git zaten tedaviyi o donemde yapiyolar parol iciccen zatrn baska ilacta icemessin ki . Dis agrisi oyle ne yapsan evde gecmez canim valla