_Aysun2_ sürekli bu konu açılıyor. Arama kısmına yazıp daha öncekş arkadaşların tavsiyelerinden faydalanabilirsiniz. Ben 30 yaşındayım 16 yaşından beri içiyorum. Hamile olduğumu öğrendim kısa zaman içinde azaltarak bıraktım . İçmemeniz önemli. Arada çıldırmıyor değilim ama yapcak bişi yok. Rabbimin emaneti bana ben tüm önlemleri almaya çalışıyorum. İçerseniz illa bişi olcak diye bir şey yok tabii ki. Ama asıl olursa çok vicdan yaparsınız. Sigara yüzünden olmasa bile siz ona bağlarsınız. Bebeğinizin sağlığı için 8-9 ay ara vermek o kadar da zor değil. Onu siz düşünmezseniz kimse düşünmez zaten. İçerken keyif vermez zaten hamileyken habire pişmanlık. Böyle içilceğine hiç içmeyin daha iyi.