Mandalina91 Merhaba, 17 . Haftadayım ama bebeğimle çok fazla iletişime geçemiyorum. Beslenmeme, uyku düzenime çok dikkat ediyorum ama duygusal olarak bağ kuramıyorum. Görmediğim için olabilir mi, sizde böyle birşey oluyor mu?
17ekiiimmmm Mandalina91 Şuan varlığından bi habersin. Hareketlerini hissettiğinde sürekli elin karnında olucak şükrediceksin 🥰