Nadireela Günaydın arkadaşlar 37 haftalik hamileyim de sağ göğsümun altı agriyo normal mi bu acaba benim gibi olan varmı kontrolümede biraz varda
ozgeetpc Nadireela benimde oluyor bebek hareketlerinden sanırım bazen bacaklarını ittiginde kemiklerimin bile acisini hissediyorum 37 +1 deyiz
Nadireela ozgeetpc aynen canım artık assa indi heral kasiklarımda hissediyorum da neden sağ tarafım agriyo dye korktum biraz
ozgeetpc Nadireela benim de genelde bebek hep sağda ağrı da sağda oluyor kasilma da yine de doktorunuza bi danışırsiniz içiniz rahat eder