Tugba9109 Bernadoruk bence normal canım benim . Ben şuanda 37+3 deyim. 36+6 hafta da doktora gittiğimde 2810 gram si 😊
YazCilegi Bernadoruk Doktorunuz normal dediyse normaldir 🤗 36 da bizim 3600 dedi şok olduk. Yana yana normal olursa ne yapıcam diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Poyrazveannesi Ben 36 haftalığım 3 kilo 47 cm doktor normal dedi şimdlik ama çok kilolu olursa normal doğum zor dedi korkuyorum 😐
Esrahalil 37 haftalıkken 3kilo550gramdık 48 cm dik şimdi 38 olduk yarında kontrlumuz var bakalım ne kdr olmuş💞😘💕tombiş kızım💞😘💕
Esrahalil Elifcoban hamile oldğumu ögrendiğim günden beri akşamları ballı süt içtim hrgün 2tane ceviz yedim kahvtılarmı sütle yaptım muz yedim koyun yoğurdu çokca tükettim gün içersnde bi kase yemeklebirlkte değil ama ara öğün olarak bide yediklerim bana fazla yaraamdı kızıma yaradı sadece 11kilo aldım
esras Boyunu söyledi unuttum yanlış hatırlamıyorsam galiba 50 cm üstüydü, kilosu da 2900 😊😊 normal dedi doktorum 36 haftalıkta şimdi 37yim
LiyaNehir 36+3 de 2.740 gr 47 cm boy dediydi doktorum.Haftasına göre hafif tombiş dediydi.Bence gayet normal canım kilosu