Canım başta öyle oluyor sonra 6. Aydan sonra o kadar güzel oluyorki tek teli bile dökülmüyor şuan saçlarım o kadar güzel ve dolgunki anlatamam 🥰 ben o dönemde tatlı badem yağı kullanmıştım şampuanımıda yhewroshe nin dökülme karşıtı olanını almıştım bi nebze iyi gelmişti ve günlük duş aldım hep.🤗