12 hftalık olmadan önce mutlaka 1 defa alttan muayene öneriliyor diye biliyorum hatta yapılması lazım diye biliyorum çünkü 12. Haftadan 35 yada 38. Haftaya kadar tam hatırlayamadım yapılmamalı doktorlar da çok aşırı zorda kalmadıkça yapmıyolar 12 den sonra