Busraa-29 SerifeG94 canım Nihat hatipoglundan duymuştum Yaman ismini dinen pek önerilmiyor Yinede sen bilirsin sağlıkla gelir inşallah ♥️
sherlock_anne Scmn tamam şimdi anladım ne demek istediğinizi 😊 Listemde “Göktürk, Rauf, Fergan, Bektaş, Neşet, Dünya, Çelebi, Hatem” isimleri de vardı. hepsini çok beğenmiştim. Ama eşim “Mehdi” deyince diğerlerini hiç gözüm görmedi❤️
diazepambu Kız ismi olunca çok kolay, değişik erkek ismi bulmak çok zor gerçekten 😓Bizim için önemli olan çok fazla kullanılmayan, Türkçe kökenli ve anlamı güzel olmasıydı. Biz Utku, Utkan, Alaz, Barlas bunları bulup arasından karar verdik 😅
Scmn diazepambu evet gercekten cok zor. Ben yurt disinda kaliyorum o yuzden burda ismi nasil telaffuz ettiklerinede dikkat etmem lazim. Bazen bir isim yabanci dilde kotu bir soz oluyor. Bu arada Alaz’i da begendim💙
sherlock_anne Ogretmenanne35 Alper ismi çok güzel🥰 2 yıldır erkek bebeklerde Demir ismi çok konmaya başladı.
diazepambu Scmn Evet biz de işimiz gereği çok seyehat ediyoruz, eşim özellikle noktalı harf olmamasına özen gösteriyor yurtdışında rahat etsin diye, o sebeple anlıyorum sizi 🤗 Umarım içinize sinecek bir isim bulursunuz 💙