Gizemmmms Aranızda bunu yaşayıp herhangi bir çözüm bulan var mı çok kötü durumdayım 😢 3. Trimestera girdiğim an başladı sanki kapıda bekliyordu 😢 iki haftadır uyku falan kalmadı ağrıdan
Canssu61 Gizemmmms benimde aynı 3. trimester den sonra bacagima ağrı girdi topalliyorum resmen bünyeyle alakalı bişey galiba
Busra34ybg Gizemmmms kalsiyum magnezyum eksikliğine bağlı olabilir canım doktoruna söyle eğer kullanmıyorsan bide bebek damarlara baskı yaptığı içinde bazen ağrı oluyor uyurken ayaklarının altına yastık koy rahatlatıyor
Braark Doktorunuza danışarak magnezyum kullanmaya başlayın ben çok faydasını gördüm. Bir de günde bir maden suyu tüketmeye çalışın☺️☺️
Gizemmmms Braark ikisini de yapıyorum magnezyum hapini 3 aydır kullanıyorum zaten ama hiç fayda yok 😢
gamzelinaz Netten Bi bakın isterseniz, bilimsel açıklamasını şimdi hatırlamıyorum ama çarşafın altına bir kalıp sabun koyarak çare bulduğunu yazan kişiler var. Denenebilir belki