Janjanes Kızlar bu haftalarda bebeğimin hareketleri göbeğimin üstünde hissediyorum ve canımı çok acıtıyor bazen öfke agrıyor ki şaşırıyorum bu durumu yaşayan var mı
midekoruyucu Janjanes canım az önce de bi arkadaş Bebek aşşağıda oynuyor diye post açmış o da tam tersi bebeği aşağıda olduğu için sorun var zannetmiş, o postun yorumlarını oku istersen bi. SiZin Bebiş dönmüş olabilir yorumlara göre 🤷🏻♀️
Safiyecicek Janjanes Canım büyük bi ihtimal bebeğin dönmüş benim ki de öyle kafası aşağı da hep göbek deliğinin yukarısından tekmeliyor 😊
Busra34ybg Janjanes bende hissediyorum canım kaburgalarıma doğru vuruyor sanki baskı hissediyorum ama sürekli değil pozisyon değiştirince rahatlıyorum
Tugba1421 Janjanes çok normal canım ben tam midemde hissediyorum kaburgalarıma kadar dayanıyor korkulacak hiç bişey yok benim 3.gebeligim
Seyma2861 Janjanes canım baş aşağı dönmüş olabilir bende 28,haftadayım kafasını cok sert eğer yanılmıyorsam yani aşağıda olduğunu hissediyorum tekmeler yükseliyor. Muhtemelen bebekler döndü ☺️ Endişelenme