N-K isim koyarken bir diğeri üzülmemeli. İkisininde yüreğinden gelen isim olmalı.
nasılki eşiniz hayır bu olacak benim koyduğum isim olacak diyip baskınlık gösterse siz kırılıcaksanız, hayır ben doğuruyorum ben koyacağım deyip belki eşinizin hiç istemediği, hoşlanmadığı bir ismi koyarak onu kırabilirsiniz. Birde yuvada sevgi saygı varsa zaten eşiniz hamileliğiniz, doğumunuz, acılarınız gibi duygusal yıpratıcı süreç yüzünden üzülmemeniz adına beğenmedim diyemez bile. :)