Kbrkksl Alya Doğa şeklinde daha uyumlu canım 😊 sebebi şu, Alya nın sonundaki a harfi ünlü harf , Doğa nın D si ünsüz. Söylerken daha kolay söyleniyor ve daha anlaşılır oluyor bu sayede kulağa daha iyi hitap ediyor 😊 ama doğa alya da iki ünlü a harfi yan yana geldiği için biraz kulağa hoş gelmiyor. Ben iki isim koyacaktım oğlum olsaydı buna dikkat ederek seçecektim. Yine de sen bilirsin tabi 🙏🏻😍😍