Kızlar merhaba gece yarısı kafamın içindeki düşüncelerden uyuyamıyorum bana yardım edin😔 dün açık kahverengi bir akıntım oldu doktorumu arayıp durumu söyledim, hemen gel görmem gerekiyor dedi gittim baktı çok şükür bebeğin kalp atışlarını duydum doktor da iyi olduğunu söyledi. Plasentanın arkasında 2 cm’lik bir kanama gördüğünü söyledi bunun için haftada bir Progestan iğne ve hergün içmem için ağızdan ilaç verdi henüz ilaca başlamadım bugün alıcam iğneğide hastanede oldum. Bide serum taktılar eve geldikten sonra da akıntım olmadı. Ama yine de çok korkuyorum bunlar normal midir yani 18. Haftadayım bebeğim büyük hala düşük riski mi vardır bilenleriniz lütfen yazsın şuan akıntım yok ama ilaçları kullanmalı mıyım bu şekilde kanaması yada lekelenmesi olanlar geçtikten sonra kullandınız mı 😔