Gmzecemelin öyle bişey yok hemen , ben 6 haftadır ilaç kullanıyorum. 39. haftamdayım. Hatta bugün nişanım geldi doktorum hastaneye çağırdı hemen. Ama açılma ve sancı olmadığı için almadı bebişi bekleyeceğiz. Normal istiyorum çünkü ben. Bebiş gayet iyi ☺️ Öyle hemen gözünüz korkmasın tedavisi var