Neslisahhh Güzel anneler ve anne adayları, hangi park yatağı aldınız ve nerden aldınız? Bir de yatağını bulmak kolay mı? Çünkü hiç yatağını içinde ayrıca satan bi yere rastlamadım. 😥
Cicianne Neslisahhh 70*110 ölçülerinde benim aldığım park yatak o ölçülere göre ebebekte civilde joker de her yerde tek yatak satılıyor oyun parkının ölçüsüne göre satın alabilirsin ikisini aynı yerden almak zorunda değilsin. Bambu olanı var ortopedik olanı var her çeşit var
Sultan42 Neslisahhh biz satıyoruz şekerim yatağı ister alez pamuklu istersen normalleri çeşitizde var müşteriye oyun parkı alınca yatağınıza soruyor onu da satıyoruz
Kekmez Neslisahhh ben e bebekten aldım baby&plus colombia modeli 250 tl idi herşeyi içindeydi yatağı falan çokta memnunum resmini paylaşıyorum https://www.google.com.tr/search?q=baby%26plus+colombia+park+yatak&client=safari&hl=tr-tr&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjNxaC1l7LbAhUlKcAKHZLZA8kQ_AUIESgB&biw=320&bih=460#imgrc=URluw6R5PL2mHM:
Obsesifk Neslisahhh kraft garden aldım ben sonradan pişman oldum beşik açışından değil beşik gayet güzel fiyatından pişman oldum şimdiki aklım olsa o kadar para vermem ebebeğin kendi markası baby&plus lüx park yatak diye geçiyor onu alırdım ona bakabilirsin
Cicianne Ben park yatağı n11.comdan içindeki yatağıda ebebekten aldım. Zaten çok uzun kullanmayacağım için çok para vermek istemedim. Oyun parkı asansörlü yenidoğanı en üst kademede yatırıyorsun ay ilerledikçe aşağı doğru indiriyorsun. Alt açma aparatı ve cibinliği var tekerlekli frenli bide bi yanında cebi var bezdi ıslak mendildi koyulabilir ben gayet kullanışlı işlevsel buldum aldım n11.com dan.
Eisrdn Büyük bebek mağazalarında yatakları ayrı satılıyor canım. Babymall ebebek gibi yerlerde çok gördüm. Visko, pamuk, sünger seçenekleri var. Bizde kızıma prego cosmos aldık. Henüz kullanmadık ama güzel görünüyor
Cansum1 Joie markalı park yatağımız gayet güzel kaliteli sağlam ama iç yatak ölçümüz 65 95 hangi marka aldan kalitelidirler istiyorum karar veremedim kızlar
Cimbomlu Ben kraft calipso elite aldım. 12 gündür kullanıyorum. Çok kullanışlı ve kaliteli.yatak ayrı satılıyor.
Dorati Neslisahhh n11 den aldıö canım elele markası indirimle 380 e geldi bana cok kaliteli bi ürün ertesi gün elime ulaştı tavsiye ederim. Yataga gelirsekte ben mahallaemşzin yorgancısına ölcülerime göre yatak yaptırıcam pamuktan 😄
Kekmez Dorati sağlıklı değil yatağın sert olması gerekiyor bence pamuk yaptırmayın sert yatak yenidoğanın kemik yapısına daha uygun ☺
Seher7213 Neslisahhh canim ben ilke bebeden almistim 3 yil.once herseyi icinde 300 tl idi Kizim 2.5 yasinda hala.kullaniyoruz