orkide21 cildiye doktoru gebelikten sonra ilacımı değişip bana da zyrtec hap verdi. Kadın doğumcuma sordum o da kullanabilirsin dedi ama benim içim rahat etmedi. Birde ilk üç ay bulantı ve kusmam çok diye mide bulantısı ilacı içiyordum iki ilaç ağır olur dedim içmedim. Vücudum da alıştı sanırım , ya da ben ona alıştım🤩