GizemC42 Uyumak isteyip de uyuyamamak cok kötü bir de bebisler doğunca nasil uyuyucaz ayrı sorun 😂🤗 37+2 den selamlarr💐
Aselmirammm GizemC42 30 haftadan beri çekiyorum 39+1 olduk gelen giden yok uyuku ne ki sancı olmasın yeter diyorsun bu süreden sonra 😅
Zeyzey1616 GizemC42 36 haftadan selamlar aynı sorun bndede var uzun zamandr geceleri uyuyamıyorum sabaha karşı yatıyorum öğlen 2 gibi kalkıyorum nasıl düzene sokucam uykumu bilmem 🤷♀️
GizemC42 Aselmirammm Rabbim yardımcımız olsun vallahi 🙏🏻 yarın kontrolüm var Sanırım onun da heyecan ve stresi var bende her kontrol oncesi oluyor bu. Ama tabiki ani gelen kramplar da uyutmuyor ve uykuda gelen nadir de olsa bulantı🤷🏻♀️
Ilknur74 GizemC42 benimde öyle ya sabah kontlüm var stresten uyuyamyrum bü türlü bebişede geçti herlde bu gece hareketsiz
GizemC42 Ilknur74 su icmwni biraz yurumeni biraz da bebise vurmanı tavsiye ederim ben öyle yapıyorum :) muhtemelen uyuyordur
GizemC42 Zeyzey1616 muhtemelen düzene sokamayacağız cunku doğumlarımıza az kaldı bebislerimizi dunyaya hazırlarken biraz yorulucaz koşuşturucaz sanırım 🤗
Seliminannesi23 GizemC42 kiz uyu uyu😅😅. Ah ah keske bende uyuyaydim 19 gundur dogum yaptim uyku denen bisey yok uyutmuyorlar bebisler 🤦🏻♀️😂
GizemC42 Seliminannesi23 yaaa masallah sag saglim kavusmussunuz. Herkes oyle diyor bu gunlerimi cok arayacağımı soyluyorlar ama inan gozume keske uyku girse😅
Seliminannesi23 GizemC42 ahaha 😅 sen bilirsin vallah cnm uykusuz gunlerin olcak tam o uykunun en tatli yerinde bi ciyaklama neye ugradigini sasiriyorsun 🤦🏻♀️😅 dedigim gibi anin tadini cikar😅😅