Selin2 38+5 olduk hala bir belirti yok bazen ara ara sancı batıp çıkıyor gibi oluyor sonra geciyor sizin nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz ya da yaptınız son haftalarda ☺️
E_A1121 Selin2 39+2 doğurmayı bekliyorum canım kasılmalar hafif sancılar eşliğinde ama yok düzenli doğum sancısı gelmiyor bir türlü🤦🏻♀️bugün kontrole gidicem ne olucak bakalım hayırlısı
Selin2 E_A1121 hadi hayırlısı bugün benimde kontrolüm var normal doğum icin catı muayenesi yapilacak bakalım sonuc ne olucak🥰🤷🏼♀️