33+4 Günlük hamileyim kızlar ilk bebeğim Okmeydanı devlette oldu çok zordu mahfettiler beni ikinciyi özel bayparkda yapmak istiyorum ama bu yorumlara bakıyorum develtten daha kötü yorumlar var her yerde Süleymaniye devleti çok övüyor herkes doktorları çok iyi diyorlar sizce devlet mi özel mi fikir verin lütfen suleymaniye giden varmı