Gmz85 yenidoğan 4 adet ( 2si hastane çıkışı , 1i fotograf için isimli takım , 1 tane alt ust takım) 0-3 ay 4 tane takım aldım. 3-6 ay 6/7 parça var. Bence yenidoğan cok almak pek mantıklı değil ama içinizden geliyorsa hepsini alın tabi 😊 Minnacık kıyafetler her değiştirdiğinizde hemen yıkar kalorifere vb yerlere asarsınız kurur zaten.