Bence oda yapılmamalı, yani ilk aşamada gerekli değil. İlk çocukta aklım olaydı direk anne yanı yatağı alırdım, park beşiğe koyup çıkarırken bel fıtığı oldum. Bebek de kolik olunca uykular hiç olmaz oldu. Lohusalığı ve sonrasını salonda geçirdik. İlk çocukta halimiz perişandı. Ama 1 yaşında montesori oda düzenledik. 2 yılda kızımla montesoride yattık 😅 yine tek uyumuyordu dikkatinizi çekerim ☺️ Kreşe başlayınca artık odası da tek uyumaya başladı. Şükür