elisam1206 25 haftama kadar oldu benşm. Doktor ilk 3 ay normal sayıyorlar. Ama her ihtimale karşı veriyorlar progestan. 3 aydan sonra hala lekelenme varsa anormaldir ki bende öyle oldu 18. Haftamda gittim meğer rahim şekil bozukluğum varmış ondan 3 aydan fazla sürdü. Şuan 35 haftalığım tekrar kahverengi lekelenmem oldu ama bu sefer bebek kanala girmiş ondan. Yani kuzum normal ilk 3 ay yşnede dikkat et bol bol dinlen dinledikçe geçiyor lekelenme