Bende kesinlikle önümü göremeyenlerdenim, aynayla bile göremiyorum artık. 38+3 oldum ve bu hafta ilk defa hayatımda ağdaya gittim. Çok utandım ama mecburdum artık.. çünkü bide bunun lohusası dikişi var.. en temizi ağda hapar, dikişliyken temiz tutmak imkansız nerdeyse, enfeksiyon riski çok olur. Acıtıyormuş ama öldürmüyormuş 😊😊