krmzoje bende regl gecikmemle yumurtalık kistim olduğunu öğrenmiştim tamam artık bebek yok derken sürpriz bir şekilde ona rağmen 14gün sonra doktor kontrolümde 4haftalık gebe olduğumu öğrendim sağ yumurtalık kistim vardı sol taraftan yumurtlamışım o ay. Olur neden olmasın bende örneğiniz olayım kafanıza hiç takmayın gönlünüzü ferah tutun hayırlı zamanını allah bilir❤️