Hanfebyrktr Yediğim şeylere dikkat ediyorum yediklerimle alakalı değildir büyük ihtimalle 2gundur afedersiniz ishal oluyorum bu bir doğum belirtisi mi ve bel ağrım çok fazla olmaya başladı alta iğne batar gibi ağrı da oluyor ama o düzenli değil arada oluyor
Oezlem23 Ben suan 38+2 oldum Ve yaklasik 4 gündür ishal var bende bilemiyorum internetde dogum belirtisi yaziyor🤷🏻♀️