Kartepede oturuyorum canım ben kaç tane özel hastaneye gittim doktorların hiç iyisi denk gelmedi iyi enerji alamadım sonra ben rahatsızlandım ve oraya gittim çok iyi bi doktora denk geldim sonra ona devam etmeye başladım ama amaliyathanelerin çok kötü olduğunu söylüyolar memnun kalan duymadım hiç